Fashion blog of an elegant french girl

vendredi 16 août 2019

Feeling the magic : Ruffle satin yellow dress in Marrakesh




A Whole New World With Aladdin


 In my flying carpet, I flew away. In my dreams you have blew me away.

I talk, of course, about this majestic city that is Marrakesh! Oh my god ... So I went on a trip to the magical land of Aladdin, last April during my birthday week (yes I'm celebrating my birthday for a week and so?) And I was like in a fairytale. The scenery, the enchantment of this wonderful world, the architecture is just amazing. So I had plannedit all, and I decided to bring my best outfits for the occasion. This first outfit is a gorgeous dress in mustard satin (what's better than satin in summer?) with beautiful sandal gold stiletto heels with which I suffered like hell. But, you know, you have to suffer to be beautiful. And this outfit is really hot! I do not think anyone will say otherwise! The streets full of ancient antiquities, the crowd moving, and snake charmers and other vendors chasing us ... It was an adventure,just like in a real movie, that for sure.




Ce Rêve Bleu avec Aladdin 


Sur mon tapis volant, je me suis envolé. Dans mes rêves tu m'as ensorcelé. 

Je parle bien sur de cette ville majestueuse qu'est Marrakech ! Oh mon dieu... J'ai donc fait un voyage au pays magique d'Aladin, en avril dernier durant ma semaine d'anniversaire (oui je fête mon anniversaire pendant une semaine et alors ?) et j'étais comme dans un conte de fée. Les décors, la féerie de ce monde merveilleux, l'architecture est juste incroyable. J'avais donc prévu le coup, et j'ai décidé d'y emmener mes plus belles tenues pour l'occasion. Cette première tenue est une superbe robe en satin moutarde (quoi de mieux que le satin en été ?) avec de magnifique sandale à talon aiguille doré avec lesquelles je souffrais le martir. Vous savez, il faut souffrir pour être belle. Et cette tenue est vraiment canon ! Je pense que personne ne dira le contraire ! Les rues pleines d'antiquités anciennes, la foule qui se mouvait, et les charmeurs de serpents et autres vendeurs qui nous poursuivaient... Ce fut une aventure, comme dans un vrai film ca, c'est sûr. 













Robe/Dress : Boohoo
Chaussures/Shoes : Zara
Bag/Sac : Italian boutique



Share:

Aucun commentaire

Enregistrer un commentaire

© Style of Lisa | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig